2012. augusztus 18.

Szentes, Szeged

Egy pár mondattal és rengeteg képpel szeretnék megemlékezni az elmúlt hétvége eseményeiről. Előzményként annyi, hogy Zsunak van egy kis baráti köre Szentesről és környékről. Velük minden évben legalább egyszer összejönnek néhány napra. Én idén először vettem részt az eseményen, de remélem nem utoljára. Nagyon sok jót hallottam a csapatról, és már nagyon vártam, hogy megismerjem őket...


Első nap, délutánján utaztunk Szentesre, ahol városnézéssel ütöttük el estig az időt. Az este programja egy koncert volt. Egy helyi együttes, a Just játszott. Azelőtt soha nem hallottam róluk, de nagyon jó bulit csináltak. Alább egy videó a bandától:


Másnap reggel Szegedre mentünk. Programnak a Vadasparkot választottuk, ahol el is töltöttünk jó néhány órát. A galériában számtalan kép is bizonyítja ezt.

Nem is szaporítanám tovább a szót, a képek szebben elmesélik, amit én szeretnék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése