2013. november 24.

Zuhogó (GCZUHI)

Sokadjára járok idén a Zuhogónál, ez amolyan összefoglaló lesz. Látogatásaimnak oka, hogy már mikor elkezdtem foglalkozni a geocaching-gel, akkoriban született meg a gondolat, hogy majd egyszer kéne ide ládát rejteni - ehhez kellett egy kis terepszemle. A rejtésnek most jött el az ideje, mivel nemrég teljesítettem csak az ehhez szükséges feltételeket.

Valahol arra van a láda

Ezúttal apum társaságában voltam, akinek jelentős szerepe volt a rejtekhely elkészítésében. Vasárnapi ebéd után keltünk útra, hogy elkerüljük a délutánra beígért esőt. Autóval a lehető legközelebb mentünk, majd hatalmas sárban és pocsolyákat kerülgetve értünk el a célunkhoz. A patak vízhozama a múltkorinál sokkal nagyobb volt - köszönhetően a sártengert előidéző esőzéseknek, - így szebb látványban volt részünk.

Először is még egyszer körbejártuk a terepet, találunk-e alkalmasabb rejtekadó fát, de végül az előre kiszemelt helynél maradtunk. Apu intézte rejtek megépítését, én addig a papírmunkával foglalkoztam, majd mikor minden a helyén volt nekifogtam a legfontosabb mozzanatnak, a rejtekhely GPS-el való bemérésének. E tevékenységem külső szemlélő számára kicsit furcsa lehetett, mivel több pontról közelítve próbáltam minél pontosabb koordinátákat megadni.

Dolgunk végeztével készítettünk néhány fotót, majd visszasétáltunk az autóhoz, és már szemerkélő esőben hazagurultunk.

A geoláda adatlapja.

Fotóink az alábbi képre kattintva tekinthetőek meg:
2013.11.24., Zuhogó (GCZUHI)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése